Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie na zlepšení systému nástupní praxe firmy
Gazurová, Anna ; Kufa, Jan (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou absolventského programu „Středisko nástupní praxe“ ve společnosti TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY, a. s. Práce popisuje do jaké míry jsou účastníci nástupní praxe spokojení s její délkou, prací jednotlivých mentorů, se zapojením do řešení konkrétních úloh a následně udává návrhy, co je třeba vylepšit, aby se zvýšila spokojenost účastníků následujícího ročníku tohoto absolventského programu.
Návrh na zlepšení práce manažera
Humlová, Veronika ; Ducháček, Jan (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvíjení manažerských dovedností osobnosti manažera, jakožto důležitých osob pro funfování společnosti. Práce je rozdělena na tři základní části. První část, část teoretická vymezuje teorii a základní pojmy. Druhá - část analytická se zabývá analýzou situace a ve třetí části pak předkládám návrh vlastního řešení.
Vzdělávání vrcholového vedení firmy se zaměřením na „soft skills“ a působení v týmu
Mikulková, Veronika ; Cileček, Jarmil (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vzděláváním týmu vrcholového vedení malého až středního podniku se zaměřením na „soft skills“ a působení v týmu. Je zakončena konkrétním doporučením návrhů vzdělávání, které mají pomoci k tomu, aby se činnost vedení stala efektivnější a přínosnější. Analýza vzdělávacích potřeb vychází především z dotazníkového šetření, následného vyhodnocení výsledků, nalezení nejvhodnějších alternativ vzdělávacích programů a technik umožňujících zefektivnění spolupráce v týmu a celkového vystupování čelních představitelů společnosti.
Úloha sestry intenzivistky v DAS algoritmu
Balejová, Paulína ; Línková, Šárka (vedoucí práce) ; Truhlář, Anatolij (oponent)
Tématu se věnujeme (autorka práce spolu s vedoucí práce) proto, že doposud neexistuje komplexní pohled na roli sestry intenzivistky v obtížném zajištění dýchacích cest (OZDC). A to i přesto, že je sestra neoddělitelnou součástí týmu. OZDC může, v případě nedostatečného managementu výkon provádějícího týmu, skončit pro pacienta až fatálně. Je potřebné si uvědomit, že pokud by sestra svoji roli znala, může v OZDC sehrát důležitou roli a minimalizovat tak toto riziko. Hlavním cílem naší práce bylo zjistit, jakou roli sehrává sestra intenzivistka při OZDC, respektive v DAS algoritmu, aby minimalizovala trvalé poškození pacienta. Vzorek našeho výzkumu tvořilo 10 záměrně vybraných participantů, pracujících na Klinice popáleninové medicíny Fakultní nemocnice Královské vinohrady (KPM FNKV) na jednotce intenzivní péče (JIP) a na Klinice anesteziologie a resuscitace 3. LF UK a Fakultní nemocnice Královské Vinohrady (KAR FNKV). Náš výzkum je kvalitativní. Sběr dat proběhnul metodu polostrukturovaného rozhovoru. Rozhovory s participanty jsme nahrávaly, následně doslovně přepsaly a zobrazily pomocí komentované transkripce. Za metodu analýzy jsme si zvolily metodu zakotvené teorie. Podařilo se nám vytvořit první Teorii role sestry intenzivistky v OZDC, respektive v DAS algoritmu, na základě, které tvrdíme, že...
Morální profil sociálního pracovníka jako jeden z předpokladů kvality sociální práce
BLÁHOVÁ, Petra
Diplomová práce se zaměřuje na náplň a problémy související s prací sociálního pracovníka a snaží se zhodnotit podstatu jeho morálního profilu. Na základě toho bylo nutné přistoupit k vymezení pojmů sociální práce a uvést tak, že sociální pracovník musí disponovat celou řadou znalostí, schopností a dovedností. Patří mezi ně tzv. měkké dovednosti, jako je empatie, schopnost naslouchat, dovednost řešit konflikty, komunikační schopnosti. Osobní hodnotový žebříček, vlastnosti, životní názory a zkušenosti a mnoho dalšího určuje přístup sociálního pracovníka ke klientům. V další části jsem se věnovala etickým dilematům, se kterými se sociální pracovník potýká a které se snaží určitými přístupy také zvládnout. Hlavním cílem této práce bylo poodhalit, do jakých eticky dilematických situací se sociální pracovníci mohou dostat a jaké volí strategie k jejich zvládání.
Rozvoj kompetencí lektorů soft skills: tvorba vzdělávací koncepce
Hončová, Simona ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Tato diplomová práce je věnována tématu rozvoje kompetencí u lektorů soft skills - měkkých kompetencí. Pozornost je věnována rolím, které lektor při výkonu svého povolání zastává, a s nimi souvisejícím lektorským kompetencím, jež nezbytně potřebuje pro kvalitní zvládnutí profese. Středem zájmu jsou možnosti rozvoje lektorských kompetencí v rámci formálního i neformálního vzdělávání, které lektor má pro přípravné a dalším profesní vzdělávání s důrazem na metody, prostřednictvím kterých lze vzdělávání realizovat. Empirická část práce mapuje způsoby osvojení lektorských kompetencí tak, jak k nim dochází v praxi, vztah k dalšímu profesnímu rozvoji a ověřuje vhodnost metod užívaných pro rozvoj kompetencí. Na základě analýzy výpovědí respondentů a relevantní literatury je vytvořen metodický koncept vzdělávání lektora.
Tvorba vzdělávacího kurzu pohledem lektora v kontextu firemního vzdělávání
Procházková, Kateřina ; Svobodová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kříž, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce je řešena v kontextu firemního vzdělávání zaměstnanců. Cílem je analyzovat optikou lektora dalšího vzdělávání proces tvorby vzdělávacího kurzu. Představuje podnikové vzdělávání pracovníků jako systematický proces v kontextu řízení a rozvoje lidských zdrojů. Zdůrazňuje jeho systematický přístup a provázanost s dalšími činnostmi organizace. Diplomová práce se podrobněji zabývá základními metodami rozvoje a vzdělávání pracovníků uplatňovaných na pracovišti i mimo něj. Definuje termín metody, předkládá jejich základní klasifikaci, způsoby užití v procesu edukace a stručně je charakterizuje. Vymezuje vztahy mezi pojmy pracovník, lidský zdroj a lidský kapitál a objasňuje pojmy vzdělávací projekt, subjekty vzdělávání a další základní pojmy spojené s rozvojem a vzděláváním zaměstnanců v organizaci. Přibližuje současně problematiku vzdělávání dospělých v rámci dalšího vzdělávání, jakožto součást celoživotního vzdělávání a učení každého jedince. Výzkumná část práce je prováděna ve vzdělávací organizaci a respondenty tvoří její zaměstnanci v roli lektora. Prostřednictvím kvalitativního přístupu a nástroje polostrukturovaného rozhovoru byla sbírána kvalitativní výzkumná data. Za využití designu zakotvené teorie a techniky otevřeného kódování práce podrobně analyzuje a interpretuje...
Kariérní předpoklady studentů
ŠUSTER, Filip
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu kariérních předpokladů studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích oborů Řízení a ekonomika podniku a Obchodní podnikání ve vztahu k následnému kariérnímu uplatnění absolventů ve vybraných profesních pozicích. Za tímto účelem byly využity databáze výsledků osobnostních testů studentů a databáze absolventů. V práci je zkoumáno, zda existují statisticky prokazatelné rozdíly mezi výsledky obou oborů a u vybraných pozic absolventů jsou porovnávány výsledky měkkých kompetencí s kompetencemi stanovenými Národní soustavou povolání.
Rozvoj a vzdělávání pracovníků ve středně velkém podniku
PEROUTKOVÁ, Sabina
Tato diplomová práce analyzuje rozvoj a vzdělávání ve vybraném podniku. Cílem diplomové práce je zhodnocení současného stavu v oblasti vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném středně velkém podniku. Teoretická část vysvětluje podstatnou terminologii, která je dále rozvinuta v praktické části. Praktická část obsahuje charakteristiku podniku, vzdělávání, které v podniku aktuálně probíhá, dotazníkové šetření zaměstnanců a nestrukturovaný rozhovor. Dotazníky obsahující dvacet otázek byly dány zaměstnancům vybraného podniku. Většina zaměstnanců byla při vyplňování velice vstřícná a ochotná. Dotazník obsahuje otázky cílené na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců. Výstupem těchto dotazníků je zjištění, zda podnik dostatečně motivuje své zaměstnance ke zvyšování vzdělání a zda zprostředkovává a nabízí dostatečné množství metod zvyšování vzdělání. Práce je zakončena návrhy a doporučeními pro zlepšení systému vzdělávání daného podniku.
Manažerské kompetence v rozvoji studentů EF JU
LIŠKOVÁ, Michaela
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu manažerských kompetencí studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích oboru Řízení a ekonomika podniku s návrhem rozvoje klíčových kompetencí pro zvýšení jejich konkurenceschopnosti na trhu práce. Výsledky byly zpracovány na základě dotazníkové šetření pro studenty a manažery podniků se zaměřením na měkké kompetence stanovené Centrální databází kompetencí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.